دانلود رمان جدید

دانلود نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش

دانلود رمان عاشقانه غرور طاووس

سه شنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۵۳ ب.ظ

دانلود رمان عاشقانه غرور طاووس

رمان غرور طاووس از ویکتوریا هولت

نام رماننام رمان : غرور طاووس

نویسنده به قلم :ویکتوریا هولت

حجم رمانحجم رمان : ۳.۳۶ مگابایت پی دی اف , ۱.۱۶ مگابایت نسخه ی اندروید , ۱.۰۳ مگابایت نسخه ی جاوا , ۳۶۵ کیلو بایت نسخه ی epub

خلاصه رمانخلاصه ی از داستان رمان:

داستان درباره ی دختری هفده ساله به اسم جسیکا کلاورینگه که در مورد گذشتش سؤالات زیادی داره و کسی پاسخگویش نیست و در این بین با بن هنریکر آشنا می شود که او را دعوت به قصرش می کند، که سالها قبل به خانواده او تعلق داشته و در این بین به حقایقی در مورد گذشته اش پی می برد. بن از او در خواستی دارد که زندگی جسیکا را عوض می کند و …


فرمت رمان :فرمت رمان:pdf,apk,java,epub

download :دانلود رمان غرور طاووس از ویکتوریا هولت با فرمت pdf

download :دانلود رمان غرور طاووس از ویکتوریا هولت با فرمت apk

download :دانلود رمان غرور طاووس از ویکتوریا هولت با فرمت java

download :دانلود رمان غرور طاووس از ویکتوریا هولت با فرمت jad

download :دانلود رمان غرور طاووس از ویکتوریا هولت با فرمت java (پرنیان)

download :دانلود رمان غرور طاووس از ویکتوریا هولت با فرمت epub

صفحه ی اول رمان:

کاملاً جوان بودم که متوجه رازی در زندگیم شدم و احساسی در من پدید آمد که نسبت به آن بیگانه بودم و این احساس با من ماند.
با تمام افرادی که در داورهاوس زندگی می کردند متفاوت بودم و عادت داشتم که هر روز به پایین رودخانه بروم و در مکانی که ما بین داورهاوس و آکلندهال بود، بنشینم و چشم به آب شفاف آن بدوزم و امیدوار باشم که شاید جوابم را در آن مکان بیابم.
روزی مَدی پرستارم، من را آن جا دید. هرگز نگاه ترسناکش را فراموش نمی کنم.
وحشت زده گفت: جسیکا چرا به این جا آمده ای؟ اگر میریام بفهمد، غوغا به پا می کند.
دوباره رمز و راز!
چرا وارد شدن به این مکان روح افزا با این رودخانه آرام و این پل زیبا اشتباه است؟ و برایم از همه جذاب تر دیواره های باشکوه و خاکستری رنگ آکلندهال بود که در آن سوی رودخانه قد کشیده بودند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش کسب درآمد از همکاری در فروش