دانلود رمان جدید

دانلود نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش

دانلود رمان عاشقانه پرستار مادرم

يكشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۴، ۰۳:۳۸ ب.ظ

دانلود رمان عاشقانه پرستار مادرم

رمان پرستار مادرم از شادی داوودی

نام رماننام رمان : پرستار مادرم

نویسنده به قلم :شادی داوودی

حجم رمانحجم رمان : ۴.۹۸ مگابایت پی دی اف ,۱.۴۴ مگابایت نسخه ی اندروید , ۱.۳ مگابایت نسخه ی جاوا , ۵۶۹ کیلو بایت نسخه ی epub

خلاصه رمانخلاصه ی از داستان رمان:

وقتی از دفتر ثبت بیرون اومدم حس میکردم تمام وجودم رو عصبانیت پر کرده…
هنوز ازش متنفر بودم.
وقتی فکر میکردم که چقدر این سالها زندگیم رو در کنار اون به تباهی گذروندم از خودم؛از زندگیم؛از دنیا بیزار میشدم.
صدای کفشهای پاشنه بلندش که پشت سر من از پله ها پایین می اومد باعث میشد حس کنم روی مغزم قدم میزنه…

فرمت رمان :فرمت رمان:pdf,apk,java,epub

download : دانلود رمان پرستار مادرم از شادی داوودی با فرمت pdf

download : دانلود رمان پرستار مادرم از شادی داوودی با فرمت apk

download : دانلود رمان پرستار مادرم از شادی داوودی با فرمت java

download : دانلود رمان پرستار مادرم از شادی داوودی با فرمت jad

download : دانلود رمان پرستار مادرم از شادی داوودی با فرمت java (پرنیان)

download : دانلود رمان پرستار مادرم از شادی داوودی با فرمت epub

صفحه ی اول رمان:

وقتی از دفتر ثبت بیرون اومدم حس میکردم تمام وجودم رو عصبانیت پر کرده…
هنوز ازش متنفر بودم.
وقتی فکر میکردم که چقدر این سالها زندگیم رو در کنار اون به تباهی گذروندم از خودم؛از زندگیم؛از دنیا بیزار میشدم.
صدای کفشهای پاشنه بلندش که پشت سر من از پله ها پایین می اومد باعث میشد حس کنم روی مغزم قدم میزنه…
با اینکه همین چند دقیقه پیش حکم طلاق در محضر رویت شده و صیغه ی طلاق هم جاری شده بود و دیگه هیچ تعلقی نسبت بهش نداشتم اما حس نفرت و عصبانیت از تمام وجودم فریاد میزد…دلم میخواست هر چه زودتر این پله های لعنتی تموم میشد تا دیگه حتی صدای اون کفشهای پاشنه بلندشم تا آخر عمر نمیشنیدم.
وقتی از درب ساختمان قدم بیرون گذاشتم روشنایی محیط بیرون مثل تیغی بود که به چشمم وارد میشد.

نظرات (۲)

فیلتر شدن؟؟؟ چرا باز نمیشه پ؟؟

سلام چرا فایل pdfدانلود نمیشه؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش کسب درآمد از همکاری در فروش