دانلود رمان جدید

دانلود نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش

دانلود رمان عاشقانه سوگلی سال های پیری

يكشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۴، ۰۳:۲۹ ب.ظ

دانلود رمان عاشقانه سوگلی سال های پیری

رمان سوگلی سال های پیری از دل آرا دشت بهشت و چیکسای

نام رماننام رمان : سوگلی سال های پیری

نویسنده به قلم :دل آرا دشت بهشت و چیکسای

حجم رمانحجم رمان : ۲.۲۹ مگابایت پی دی اف , ۱.۰۱ مگابایت نسخه ی اندروید , ۰.۹ مگابایت نسخه ی جاوا , ۲۴۹ کیلو بایت نسخه ی epub

خلاصه رمانخلاصه ی از داستان رمان:

داستان درباره ی دختری  به اسم حورا  هستش که دانشجوی فوق لیسانس فیزیکه و بر خلاف میل باطنیش ، مجبور به ازدواج با دوست برادرش، آقای طاهر مفاخری میشه.حورا دچار سردرگمی هایی در…

فرمت رمان :فرمت رمان:pdf,apk,java,epub

download : دانلود رمان سوگلی سال های پیری از دل آرا دشت بهشت و چیکسای با فرمت pdf

download : دانلود رمان سوگلی سال های پیری از دل آرا دشت بهشت و چیکسای با فرمت apk

download : دانلود رمان سوگلی سال های پیری از دل آرا دشت بهشت و چیکسای با فرمت java

download : دانلود رمان سوگلی سال های پیری از دل آرا دشت بهشت و چیکسای با فرمت jad

download : دانلود رمان سوگلی سال های پیری از دل آرا دشت بهشت و چیکسای با فرمت java (پرنیان)

download : دانلود رمان سوگلی سال های پیری از دل آرا دشت بهشت و چیکسای با فرمت epub

صفحه ی اول رمان:

چشمامو گرد کردم و به صورت مامان زل زدم و با صدای بلند گفتم:
– ن… می…. خوام. همه اش سه بخشه. می فهمید مادرِ من؟ دارم فارسی حرف میزنم.
مامان با حرص گفت:
-آخه چرا؟ تو یک دلیل منطقی بیار. ما هم می گیم چشم.
کالفه پوفی کردم:
– بعد از این همه حرف زدن و دلیل آوردن٬ هنوز میگین لیلی زنه یا مرد؟
مامان دست هاشو به کمرش زد:
-واال٬ تو فقط یک دلیل آوردی که من و بابات قبول نکردیم چون غیر منطقی بود. پسر مردم چه
عیبی داره؟ خوش قد و باال نیست که هست. تحصیل کرده نیست که هست. خانواده دار نیست که
هست. پولدار نیست که هست. از همه مهمتر با این ادا اصولهای تو چند ماهه که پا پس نکشیده.
لب هامو جلو دادم و گفتم:
– اینو یادتون رفت بگید پیر نیست که هست.
صدای عصبیش رو ول کرد:
– سی و هفت سال کجاش پیره؟ واال تو هم همچین دختر بچه نیستی! بیست و چهار سالته.
باز هم کالفه پوف کردم:
– همش سیزده سال اختالف سنِ ناقابل! …. اون هم چه عدد نحسی.
مامان دست هاشو توی هوا تکون داد:
– ال اله اال ا… از دست دلیلهای بی منطق این دختره.


نظرات (۲)

دانلود ن...م...ی...ش...ه

نمی تونم دان کنم اعصابم خورده
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش کسب درآمد از همکاری در فروش