دانلود رمان جدید

دانلود نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش

دانلود رمان عاشقانه در جستجوی خوشبختی

يكشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۳۶ ب.ظ

دانلود رمان عاشقانه در جستجوی خوشبختی

رمان در جستجوی خوشبختی از ناهید رضا سلطانی

نام رماننام رمان : در جستجوی خوشبختی

نویسنده به قلم :ناهید رضا سلطانی

حجم رمانحجم رمان : ۱.۶۴ مگابایت پی دی اف , ۱.۰۴ مگابایت نسخه ی اندروید , ۰.۹۳ مگابایت نسخه ی جاوا , ۲۸۱ کیلو بایت نسخه ی epub

خلاصه رمانخلاصه ی از داستان رمان:

امروز عکس هایت به دستم رسید، در چهره ات حالت عجیبی بود، چیزی مه در عکس های دیگرت هرگز ندیده ام. نمی دانم چطور بگویم، گویا تو در پی آنچه جلوی چشمانت است چیزهای دیگری را می بینی، انگار برد نگاهت تا فرسنگ ها آن طرف تر را پوشش می دهد…

فرمت رمان :فرمت رمان:pdf,apk,java,epub

download :دانلود رمان در جستجوی خوشبختی از ناهید رضا سلطانی با فرمت pdf

download :دانلود رمان در جستجوی خوشبختی از ناهید رضا سلطانی با فرمت apk

download :دانلود رمان در جستجوی خوشبختی از ناهید رضا سلطانی با فرمت java

download :دانلود رمان در جستجوی خوشبختی از ناهید رضا سلطانی با فرمت jad

download :دانلود رمان در جستجوی خوشبختی از ناهید رضا سلطانی با فرمت java (پرنیان)

download :دانلود رمان در جستجوی خوشبختی از ناهید رضا سلطانی با فرمت epub

صفحه ی اول رمان:

فریبا وارد اتاق شد و نگاهی به نادر انداخت، نادر متوجه ورود او نشده بود. ظاهراً در گذشته سیر می کرد. فریبا چند قدمی به طرف نادر برداشت، اما نادر متوجه او نبود.
صدا زد: نادر، نادر جان، معلوم است تو کجایی؟
نادر جوابی نداد، فریبا با صدای بلندتر تکرار کرد: نادر، نادر. نادر مثل کسی که اصلاً چیزی نشنیده باشد بلند شد، آبی به سر و صورتش زد، لباس هایش را عوض کرد و از خانه خارج شد.
ـ الو، نادر کجایی؟
ـ من الان در سایت پرواز هستم، کار مهمی داشتی که تماس گرفتی؟
ـ راستش نمی دانم چرا امروز دلشوره ی عجیبی دارم. نگرانم، احساس می کنم اتفاق ناخوشایندی در پیش است.
ـ اِ جالب است، فکر نمی کردم پیشگو هم باشی.
ـ نادر شوخی نمی کنم، ممکن است پرواز امشب را کنسل کنی، یا…، یا اینکه یک خلبان دیگر پروازت را انجام بدهد؟
ـ نه خانم، من نمی توانم کارم را بر اساس وضعیت دل شما تنظیم کنم. این هم یک پرواز است مثل تمام پروازهای دیگر.
ـ امّا…
ـ اما ندارد. من باید کارم را انجام بدهم، یعنی اصلاً دلیل موجهی برای شانه خالی کردن ندارم.
ـ بسیار خوب، میل خودت است، خداحافظ.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش کسب درآمد از همکاری در فروش