دانلود رمان جدید

دانلود نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش

دانلود رمان عاشقانه از نفس افتاده

دوشنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۱۵ ب.ظ

دانلود رمان عاشقانه از نفس افتاده

رمان از نفس افتاده از مریم حیدری

نام رماننام رمان : از نفس افتاده

نویسنده به قلم :مریم حیدری

حجم رمانحجم رمان : ۷.۷۵ مگابایت پی دی اف , ۱.۲۹ مگابایت نسخه ی اندروید , ۱.۱۳ مگابایت نسخه ی جاوا , ۴۴۵ کیلو بایت نسخه ی epub

خلاصه رمانخلاصه ی از داستان رمان:

خوشبختی ما ادما گاهی به یک تلنگر بنده وما این رو درک نمیکنیم.اون تلنگر تو زندگی دختر خوشبختی مثل من پرهام بود،کسی که مسیر زندگیم رو جوری که نمیخواستم عوض کرد و ازم هیوای دیگه ای ساخت که باهاش غریبه بودم و این شد یه قصه از یه زندگی…


فرمت رمان :فرمت رمان:pdf,apk,java,epub

download :دانلود رمان از نفس افتاده از مریم حیدری با فرمت pdf

download :دانلود رمان از نفس افتاده از مریم حیدری با فرمت apk

download :دانلود رمان از نفس افتاده از مریم حیدری با فرمت java

download :دانلود رمان از نفس افتاده از مریم حیدری با فرمت jad

download :دانلود رمان از نفس افتاده از مریم حیدری با فرمت java (پرنیان)

download :دانلود رمان از نفس افتاده از مریم حیدری با فرمت epub

صفحه ی اول رمان:

بدون این که اصلا توانسته باشم بخوابم از جام بلند شدم. از دیروز بعد از ظهر که رفته بودم تا ببینم چه جوری می شود از او رضایت بگیرم و آن حرف ها را به من زده بود فکر و خیال راحتم نگذاشته بود. وارد حمام شدم و شیر اب رو باز کردم که دوش بگیرم و زیر دوش ایستادم. دوباره رفتم توی فکر:«چاره ای نبود، روزگاری که همیشه به کام من و خانواده ام می گذشت حالا داشت آن رویش رو نشانمان می داد، از دو سال پیش بد بیاریمون با مرگ پدر و مادر شروع شد. پدر و مادری که همه ی زندگی من و برادرم هومن بودن بعدم ما موندیم و یه زندگی که باید اداره اش می کردیم. یه سال گذشته بود همه چیز به هم ریخته بود افتادیم دنبال کارها من به جای پدرم رییس شرکت ساختمانیش شدم و هومنم برگشت.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش کسب درآمد از همکاری در فروش