دانلود رمان جدید

دانلود نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش

دانلود رمان عاشقانه آغازی دوباره

يكشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۴، ۰۳:۴۱ ب.ظ

دانلود رمان عاشقانه آغازی دوباره

رمان آغازی دوباره از الهام عندلیبی

نام رماننام رمان : آغازی دوباره

نویسنده به قلم :الهام عندلیبی

حجم رمانحجم رمان : ۴.۳۶ مگابایت پی دی اف , ۱.۳۷ مگابایت نسخه ی اندروید , ۱.۲۴ مگابایت نسخه ی جاوا , ۵۱۰ کیلو بایت نسخه ی epub

خلاصه رمانخلاصه ی از داستان رمان:

زنگ اول بود و امتحان ریاضی داشتیم.به کلی فراموش کرده بودم که امتحان داریم و خودم را اماده نکرده بودم.نسیم جلوی من نشسته بود.بیشتر زمان امتحان گذشته بود و من به سوالات کمی جواب داده بودم.
معلم متوجه کلاس نبود و با یکی از معلم های کلاس بغلی صحبت می کرد.سریع از جا بلند شدم،برگه نسیم را از زیر دستش بیرون کشیدم و برگه ی خودم را به او دادم و گفتم :جواب بده…


فرمت رمان :فرمت رمان:pdf,apk,java,epub

download : دانلود رمان آغازی دوباره از الهام عندلیبی با فرمت pdf

download : دانلود رمان آغازی دوباره از الهام عندلیبی با فرمت apk

download : دانلود رمان آغازی دوباره از الهام عندلیبی با فرمت java

download : دانلود رمان آغازی دوباره از الهام عندلیبی با فرمت jad

download : دانلود رمان آغازی دوباره از الهام عندلیبی با فرمت java (پرنیان)

download : دانلود رمان آغازی دوباره از الهام عندلیبی با فرمت epub

صفحه ی اول رمان:

زنگ اول بود و امتحان ریاضی داشتیم.به کلی فراموش کرده بودم که امتحان داریم و خودم را اماده نکرده بودم.نسیم جلوی من نشسته بود.بیشتر زمان امتحان گذشته بود و من به سوالات کمی جواب داده بودم.
معلم متوجه کلاس نبود و با یکی از معلم های کلاس بغلی صحبت می کرد.سریع از جا بلند شدم،برگه نسیم را از زیر دستش بیرون کشیدم و برگه ی خودم را به او دادم و گفتم :جواب بده.
نسیم زیر لب در حالی که عصبانی بود گفت:معلوم هست داری چیکار می کنی؟
گفتم:هیس! فقط جواب بده.
نمی دانم سکینه یکی از همکلاسی هایمان از کجا دید،به طرف معلم رفت،در گوشش چیزی گفت و برگشت.با عجله اسم نسیم را خط زدم و اسم خودم را روی برگه نوشتم.سرم را پایین انداختم و طوری وانمود کردم که چیزی خبر ندارم.
خانم معلم جلو امد و گفت:داری چی کار می کنی؟
سرم را بلند کردم و گفتم:هیچی!

نظرات (۱)

خاک تو سرت
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش کسب درآمد از همکاری در فروش