دانلود رمان جدید

دانلود نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش

دانلود رمان عاشقانه عشق دات کام

يكشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۴، ۰۳:۳۳ ب.ظ

دانلود رمان عاشقانه عشق دات کام

رمان عشق دات کام از نیلوفر لاری

نام رماننام رمان : عشق دات کام

نویسنده به قلم :نیلوفر لاری

حجم رمانحجم رمان : ۴.۲۷ مگابایت پی دی اف ,۱.۳۵ مگابایت نسخه ی اندروید , ۱.۲۱ مگابایت نسخه ی جاوا , ۴۹۴ کیلو بایت نسخه ی epub

خلاصه رمانخلاصه ی از داستان رمان:

گریه می کنم. برای نخستین بار بدون اینکه اشک بریزم گریه می کنم،بی انکه چشمانم خیس شده باشد…جالب نیست.نه…چطور می تواند جالب باشد وقتی حتی بغض هم نکرده ام و هیچ تورم محسوسی هم گلوی مرا در هم نمی فشارد.سینه ام نمی سوزد،قلبم تیر نمی کشد.گفتم که خودم را گم کرده ام.این من نیستم که …

فرمت رمان :فرمت رمان:pdf,apk,java,epub

download :  دانلود رمان عشق دات کام از نیلوفر لاری با فرمت pdf

download :  دانلود رمان عشق دات کام از نیلوفر لاری با فرمت apk

download :  دانلود رمان عشق دات کام از نیلوفر لاری با فرمت java

download :  دانلود رمان عشق دات کام از نیلوفر لاری با فرمت jad

download :  دانلود رمان عشق دات کام از نیلوفر لاری با فرمت java (پرنیان)

download :  دانلود رمان عشق دات کام از نیلوفر لاری با فرمت epub

صفحه ی اول رمان:

وقتی به من گفت طلاق،هاج و واج نگاهش کردم و زدم زیر خنده.همانطور که فنجان های نیمه خورده قهوه را از روی میز جمع می کردم گفتم:شوخی نکن ارش جان،می بینی که اینجا چقدر به هم ریخته است.عوض اینکه بیایی به من کمک کنی …
با اوقات تلخی میان حرفم پرید وگفت:همین که گفتم ،طلاق!بهتر است بدانی در تمام عمرم هیچ وقت تا این حد جدی نبودم.
فنجان ها توی دستمم بلاتکلیف مانده بود.مات ومتحیر نگاهش می کردم.فکر کردم شاید شوخی می کند…ما که تا همین چند دقیقه پیش با هم قهوه می نوشیدیم و حرف می زدیم…از خودم پرسیدم:حرف می زدیم؟نه…شاید هیچ کلامی میان ما ردوبدل نشد،حتی نگاهمان هم از هم می گریخت…ولی هیچ نشانی نبود که او بخواهد اینطور قاطع وسریع روبرویم بایستد وبگوید طلاق.
وقتی دید هنوز با سر درگمی ونا باوری نگاهش می کنم عصبی شد وداد زد:چرا ایستادی وبروبر نگاهم می کنی نشنیدی چی گفتم؟

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش کسب درآمد از همکاری در فروش