دانلود رمان جدید

دانلود نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش

دانلود رمان عاشقانه شب عروسی من

دوشنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۱۴ ب.ظ

دانلود رمان عاشقانه شب عروسی من

رمان شب عروسی من از شهره وکیلی

نام رماننام رمان : شب عروسی من

نویسنده به قلم :شهره وکیلی

حجم رمانحجم رمان : ۴.۵۲ مگابایت پی دی اف , ۱.۳۴ مگابایت نسخه ی اندروید , ۱.۲ مگابایت نسخه ی جاوا , ۴۸۶ کیلو بایت نسخه ی epub

خلاصه رمانخلاصه ی از داستان رمان:

صدای جیرینگ شکستن استکان و نعلبکی آمد . قلبم از جا کنده شد.
هر وقت منتظر خواستگاری بودیم مامان همین طور می شد.
حالتش تغییر می کرد. دست هایش می لرزید . عصبی می شد و من می فهمیدم هوا پَس است.
در اتاق را باز کردم و به آشپزخانه دویدم.
– چی شده؟


فرمت رمان :فرمت رمان:pdf,apk,java,epub

download :دانلود رمان شب عروسی من از شهره وکیلی با فرمت pdf

download :دانلود رمان شب عروسی من از شهره وکیلی با فرمت apk

download :دانلود رمان شب عروسی من از شهره وکیلی با فرمت java

download :دانلود رمان شب عروسی من از شهره وکیلی با فرمت jad

download :دانلود رمان شب عروسی من از شهره وکیلی با فرمت java (پرنیان)

download :دانلود رمان شب عروسی من از شهره وکیلی با فرمت epub

صفحه ی اول رمان:

صدای جیرینگ شکستن استکان و نعلبکی آمد . قلبم از جا کنده شد.
هر وقت منتظر خواستگاری بودیم مامان همین طور می شد.
حالتش تغییر می کرد. دست هایش می لرزید . عصبی می شد و من می فهمیدم هوا پَس است.
در اتاق را باز کردم و به آشپزخانه دویدم.
– چی شده؟
با حرص نگاهم کرد. بعد دولا شد خرده شیشه ها را جمع کند. دستش را گرفتم.
– با دست؟ صبر کنین جارو و خاک انداز بیارم.
سربلند کرد. از چشم های مهربان عمیقش آتش می باری.
– تو هنوز حاضر نشدی؟
می دانستم چه می خواهد بگوید. نگذاشتم ادامه بدهد.
– باشه این ها رو جمع می کنم. میرم لُپهامو قرمز می کنم که خواستگارها نفرمایند رنگ پریده س و تب ِ لازم داره. لب هامو رُژ می مالم که نفرمایند مثل ماسته.

نظرات (۴)

سلام وقتی داستان ادامه داشته باشد وکامل نشده باشد ادامه ی ان را از کجا دنبال کنیم.
چرا داستانها دانلود نمیشود؟
مهر پاتوق بیاید سایت مهر پاتوق برای دانلود رمان هایی جدید
رمان مهر پاتوق
خیلی جالب بود رمانش دمت گرم
راستی از این دست رمان ها بیشتر بزارید
دوست داشتید به سایت ما هم سر بزنید http://jazmusic.ir
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش کسب درآمد از همکاری در فروش