دانلود رمان جدید

دانلود نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش

دانلود رمان عاشقانه آلاچیشق خاطره انگیز

سه شنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۵۴ ب.ظ

دانلود رمان عاشقانه آلاچیشق خاطره انگیز

رمان آلاچیق خاطره انگیز از پیرایه علی نژاد

نام رماننام رمان : آلاچیق خاطره انگیز

نویسنده به قلم :پیرایه علی نژاد

حجم رمانحجم رمان : ۲.۷۹ مگابایت پی دی اف , ۱.۱۳ مگابایت نسخه ی اندروید , ۰.۹۹ مگابایت نسخه ی جاوا , ۳۴۸ کیلو بایت نسخه ی epub

خلاصه رمانخلاصه ی از داستان رمان:

محسن به آلاچیق ، همان آلاچیق خاطره انگیز بر گشته بود . یک واقعه کاملاً غیر منتظره . قبل از اینکه او برگردد ، نمی دانم چرا خودم آنجا بودم ! انگیزه اقامت من در زیر آن آلاچیق مجهول بود ، آیا به انتظار آمدن او بودم ؟ نمی دانم ، ولی مطمئن بودم که دیگر او به آنجا نخواهد آمد…


فرمت رمان :فرمت رمان:pdf,apk,java,epub

download :دانلود رمان آلاچیق خاطره انگیز از پیرایه علی نژاد با فرمت pdf

download :دانلود رمان آلاچیق خاطره انگیز از پیرایه علی نژاد با فرمت apk

download :دانلود رمان آلاچیق خاطره انگیز از پیرایه علی نژاد با فرمت java

download :دانلود رمان آلاچیق خاطره انگیز از پیرایه علی نژاد با فرمت jad

download :دانلود رمان آلاچیق خاطره انگیز از پیرایه علی نژاد با فرمت java (پرنیان)

download :دانلود رمان آلاچیق خاطره انگیز از پیرایه علی نژاد با فرمت epub

صفحه ی اول رمان:

محسن به آلاچیق ، همان آلاچیق خاطره انگیز بر گشته بود . یک واقعه کاملاً غیر منتظره . قبل از اینکه او برگردد ، نمی دانم چرا خودم آنجا بودم ! انگیزه اقامت من در زیر آن آلاچیق مجهول بود ، آیا به انتظار آمدن او بودم ؟ نمی دانم ، ولی مطمئن بودم که دیگر او به آنجا نخواهد آمد . با اینکه آنجا زمانی تنها ماوای او بود و نقطه پرواز وی در زندگی نوینش ، مع الوصف سالیان درازی بود که از اینجا رفته بود ؛ مثل پرنده ای که دیگر به آشیانه خود باز نمی گردد .
او دیگر نمی آمد . من این را می دانستم . پس برای چه آنجا نشسته بودم ؟ نه تنها من ، بلکه این مکانی که بی اختیار مرا در برگرفته بود ، عبور او را می جست . این آلاچیق هم سالیان سال ، همچنان استوار ، چشم در راه او ، ایستاده بود .
اطراف را نگاه می کردم .

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش کسب درآمد از همکاری در فروش