دانلود رمان جدید

دانلود نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش

دانلود رمان عاشقانه همبرگر

سه شنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۴۸ ب.ظ

دانلود رمان عاشقانه همبرگر

رمان همبرگر از شهلا ابراهیمی

نام رماننام رمان : همبرگر

نویسنده به قلم :شهلا ابراهیمی

حجم رمانحجم رمان : ۴.۳۵ مگابایت پی دی اف , ۱.۲۹ مگابایت نسخه ی اندروید , ۱.۱۵ مگابایت نسخه ی جاوا , ۴۵۹کیلو بایت نسخه ی epub

خلاصه رمانخلاصه ی از داستان رمان:

چطور ما آدمها در کوچه پس کوچه های زندگی به بن بست می رسیم و عده ای دیگر هم به باغی باصفا و پرگل و زیبا.
دعا می کنم هیچ کوچه ای بن بست نباشد و راه همه ما به ان باغ زیبا ختم شود…


فرمت رمان :فرمت رمان:pdf,apk,java,epub

download :دانلود رمان همبرگر از شهلا ابراهیمی با فرمت pdf

download :دانلود رمان همبرگر از شهلا ابراهیمی با فرمت apk

download :دانلود رمان همبرگر از شهلا ابراهیمی با فرمت java

download :دانلود رمان همبرگر از شهلا ابراهیمی با فرمت jad

download :دانلود رمان همبرگر از شهلا ابراهیمی با فرمت java (پرنیان)

download :دانلود رمان همبرگر از شهلا ابراهیمی با فرمت epub

صفحه ی اول رمان:

سومین و آخرین فرزند یک خانواده پنج نفری هستم. پدرم در ارتش خدمت می کرد و این طور که مامان تعریف می کند درجه دار بوده، استوار! با تشویق مامان درس خواند و دیپلم گرفت. آن زمان درجه داری که دیپلم می گرفت، بدون گذراندن دانشکده افسری ستوان سه می شد و این قانون شامل حال بابا هم شد. از وقتی یادم می آید ستوان بود و بعد هم به ستوان یکمی ارتقا درجه پیدا کرد و پیش از جنگ ایران و عراق بازنشسته شد. دو برادر بزرگتر از خودم دارم. مهران افسر نیروی دریایی است و در بندرعباس و بوشهر خدمت کرد و همسر و دختری به نام کتایون دارد. برادر دومم کیوان نام دارد که در پایگاه هوایی دزفول و بعد در بوشهر مشغول خدمت شد. همسرش از اهالی دزفول است و پسری به نام مهرداد دارد. من هم آخرین فرزند هستم اسمم نازنیه. پدرم مرد خوش قیافه و درشت اندامیه و برادرهایم از نظر اندام و قیافه به پدرم شباهت دارند.

نظرات (۱)

خیلی خیلی خوووووووووب بوود .....ولی من هنوز نخوندمشششش.خخخخخخخ
پاسخ:
بخون بازم نظرتو بگو :دی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش کسب درآمد از همکاری در فروش